Скрипторий: Feat - werecreature dedication (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - werecreature dedication (howl of the wild)
Werecreature Dedication
Feat 2
Source Howl of the Wild
Archetype Werecreature
Requirements You were born into a lineage of true werecreatures or were afflicted with the curse of the werecreature.
You're a werecreature, able to shift between your humanoid shape, an animal shape, and a monstrous hybrid of the two. You gain the beast and werecreature traits. Choose your werecreature type from the table below. Once chosen, this can't be changed. You gain the Toughness feat but also a weakness to silver equal to half your level. You gain the Change Shape action. On the night of the full moon, you automatically use Change Shape to assume your hybrid shape, and you can't voluntarily activate or dismiss Change Shape until sunrise.
Change Shape ( concentrate, polymorph, primal) Effect You transform into your hybrid or animal shape. Your equipment transforms with you and continues to provide bonuses, but your animal shape cannot use weapons, shields, or other held items and cannot use manipulate actions. You gain a movement speed, unarmed attacks, and potentially other abilities based on your werecreature type. These unarmed attacks are in the brawling group. You can Dismiss the effect to return to your humanoid shape, and you resume your humanoid shape automatically if you're reduced to 0 Hit Points.
Special If you're a beastkin, you can use unarmed attacks from your hybrid shape while you're in your werecreature hybrid shape. These forms are otherwise separate.
Archetype Werecreature
Requirements You were born into a lineage of true werecreatures or were afflicted with the curse of the werecreature.
You're a werecreature, able to shift between your humanoid shape, an animal shape, and a monstrous hybrid of the two. You gain the beast and werecreature traits. Choose your werecreature type from the table below. Once chosen, this can't be changed. You gain the Toughness feat but also a weakness to silver equal to half your level. You gain the Change Shape action. On the night of the full moon, you automatically use Change Shape to assume your hybrid shape, and you can't voluntarily activate or dismiss Change Shape until sunrise.
Change Shape ( concentrate, polymorph, primal) Effect You transform into your hybrid or animal shape. Your equipment transforms with you and continues to provide bonuses, but your animal shape cannot use weapons, shields, or other held items and cannot use manipulate actions. You gain a movement speed, unarmed attacks, and potentially other abilities based on your werecreature type. These unarmed attacks are in the brawling group. You can Dismiss the effect to return to your humanoid shape, and you resume your humanoid shape automatically if you're reduced to 0 Hit Points.
Werecreature Types
Type | Speed | Attack | Damage | Traits | Special |
Werebat | 10 feet, fly 15 feet | Fangs | 1d8 piercing | — | When Flying due to the fly speed granted by this form, you must begin and end your movement on a solid surface or immediately fall. |
Werebear | 25 feet | Jaws Claw | 1d8 piercing 1d6 slashing | Agile | — — |
Wereboar | 30 feet | Tusk | 1d8 slashing | Sweep | — |
Werecrocodile | 25 feet, swim 15 feet | Jaws | 1d8 piercing | Grapple | You can hold your breath for 2 hours in animal or hybrid shape. |
Weremoose | 25 feet | Antler | 1d8 piercing | Shove | — |
Wererat | 25 feet | Jaws Claw | 1d6 piercing 1d4 slashing | Agile, finesse | Your animal shape is Small in size. |
Wereshark | 15 feet, swim 25 feet | Jaws | 1d8 piercing | Grapple | Your hybrid shape gains the amphibious trait. In your animal shape, you lose your land Speed and your Swim speed increases to 35 feet, and you gain the aquatic trait. |
Weretiger | 25 feet | Jaws Claw | 1d8 piercing 1d6 slashing | Agile | — — |
Werewolf | 30 feet | Jaws | 1d8 piercing | Trip | — |
Special If you're a beastkin, you can use unarmed attacks from your hybrid shape while you're in your werecreature hybrid shape. These forms are otherwise separate.